KONTAKT:
tel. 515 109 938
Wpłat należy dokonywać w stołówce.
REGULAMIN STOŁÓWKI
1. Wpłaty za obiady należy wnosić za cały miesiąc z góry zgodnie z harmonogramem.
2. Opłaty będą pobierane wyłącznie w dni wyznaczone.
3. Informacja o kwocie do zapłaty i godzinach przyjmowania wpłat na następny miesiąc jest wywieszona na tablicy szkolnej i na stronie www. szkoły ok. 20 dnia każdego miesiąca.
4. Wpłaty za żywienie uczniów można dokonać przelewem do 28 dnia każdego miesiąca z wyłączeniem września /wpłaty wyłącznie w stołówce/.
5. Tytuł przelewu – miesiąc, nazwisko, imię, klasa, rodzaj posiłku /
C-cały , D-drugie danie , Z-zupa/
X , Kowalski Jan 1a C
6. Opłaty przelewem dotyczą tylko pełnych miesięcznych abonamentów.
7. Opłata za posiłki gotówką zbierana będzie w trzech ostatnich dniach miesiąca.
8. Abonament liczony jest od10 obiadów.
9. Odpisowi podlegają tylko obiady zgłoszone z jednodniowym wyprzedzeniem.
10. Obiad niepodlegający odpisowi /zgłoszony w dniu nieobecności/ jest do odbioru w stołówce.
11. W przypadku planowanej nieobecności w szkole /wycieczka, kino, teatr/ nieobecność należy zgłosić 2 dni wcześniej.
12. Wykup obiadu jednorazowego możliwy jest bezpośrednio w okienku stołówki.